s
selderij

Top 10 gezonde en lekkere tussendoortjes

Het is beter om meerdere keren per dag kleinere porties te eten. Deze gezonde en lekkere tussendoortjes geven je een vol en gezond gevoel en zorgen dat je bloedsuikerspiegel gelijk blijft. Daarom heb ik een aantal van mijn favorieten voor jullie op een rijtje gezet. Ze bevatten gezonde vetten, goede koolhydraten en eiwitten. Eiwitten doen er langer over om verteerd te worden, daardoor heb je langer een verzadigd gevoel en grijp je minder snel naar de beruchte koektrommel.

Top 10 gezonde en lekkere tussendoortjes

  1. Hummus met een plakje zalm en wat peper op zuurdesem brood
  2. Rijstwafel met amandelpasta of hummus
  3. Wortel, selderij en komkommer met hummus
  4. Avocado met wat peper en zout op zuurdesem brood
  5. Olijven
  6. Biologische yoghurt met stukjes appel en wat kaneel
  7. Volkorenknäckebröd met pindakaas
  8. Verse noten
  9. Vers fruit
  10. Hardgekookt ei met wat zout

Op Eerlijkereten.nl vind je allerlei gerechten en weetjes over gezond eten. Het doel is om iedereen te introduceren met de mogelijkheid tot een gezonder, fitter en gelukkiger leven. Het kan zijn dat je bepaalde dingen niet mag eten vanwege allergieën, andere gezondheidsklachten hebt of gewoon energieker en vitaler door het leven wilt gaan. Dat doe je door bewuster met je eten om te gaan, weten wat je eet en natuurlijk genieten van (h)eerlijk eten!

Post a Comment

Lees vorig bericht:
Niet voor de TV eten
Niet voor de TV eten

Zorg dat je al je eten bewust eet, proef wat je eet en voel wanneer je vol begint te zitten....

Sluiten